Zeromax usluge | Tehničko održavanje
Naša mobilna ekipa sastavljena od iskusnih profesionalaca, visokospecijalizovanih timova sa stručnom radnom snagom, stoji Vam na raspolaganju tokom celog dana.
Održavanje svih električnih, mašinskih, elektronskih i kanalizacionih instalacija, poverite našim profesionalnim timovima. Tako će te biti lišeni svake brige,a mi ćemo Vam obezbediti podršku 24h časa dnevno.
Upravljanje parkinzima, mašinskim instalacijama, upravljanje kompjuterskim sistemima, tehničko održavanje objekata, održavanje liftova, održavanje telefonskih instalacija, održavanje električnih instalacija slabe struje, samo su neke od širokog spektra usluga koje nudimo svojim klijentima.
TEHNIČKO ODRŽAVANJE I UPRAVLJANJE OBJEKTOM I NJEGOVIM POGONIMA:
- Upravljanje kompjuterskim sistemima za postrojenja
- Održavanje mašinskih instalacija
- Održavanje električnih instalacija
- Upravljanje parking prostorom
- Upravljanje tehničkom dokumentacijom objekta
- 24-satna usluga - call centar
SERVIS KLIMA UREĐAJA
- Redovan servis
- Puštanje klime u rad,fino podešavanje
- Dubinsko čišćenje,ekstrakcija
VODOINSTALATERSKI RADOVI
- Zamena kanalizacionih i vodovodnih cevi
- Postavljanje sanitarija
ELEKTRO-INSTALACIONI RADOVI
- Zamena sijalica
- Postavljanje galanterije
- Razvod elektroinstalacija
- Zamena osigurača
MOLERSKI RADOVI
- Krečenje
- Gletovanje
- Molerske tehnike
KERAMIČARSKI RADOVI
- Postavljanje keramičkih pločica
- Hidroizolacija
SERVIS KUĆNIH APARATA
Zeromax | Facility Management
Naša firma osnovana je 1996. godine kao agencija pod imenom „Zero“,a kako se posao širio,prerasta u preduzeće i menja ime u „ZeromaX Doo“.
Vremenom uvodi širi spektar delatnosti i preduzeće prerasta u ono što danas predstavlja kompanija ZeromaX Facility Management,sveobuhvatno održavanje objekata u eksploataciji.
Facility Management je od značajne koristi svim kompanijama i poslovnim sistemima koji posluju ozbiljno i žele da njihov poslovni prostor ili objekat uvek besprekorno funkcioniše.Takođe je važno da okolina u kojoj se Vaš objekat nalazi bude uvek u savršenom redu jer spoljni izgled prostora u velikoj meri utiče na formiranje prvog utiska o Vašoj firmi.
ZeromaX Facility Management postavlja nove standarde u uslugama održavanja,efikasnosti u radu i profesionalnosti sa ciljem maksimalnog zadovoljenja potreba klijenata.
Visok kvalitet usluga koje pružamo postižemo zahvaljujući efikasnosti našeg osoblja koje je prošlo odgovarajuće obuke i poseduje sertifikate za rad. Svi naši zaposleni su uniformisani i maksimalno profesionalni.U radu koristimo mašine, sredstva za rad i materijal svetski poznatih proizvođača i sva sredstva za održavanje poseduju sertifikate o kvalitetu (ISO 9001) i ekološkoj ispravnosti (ISO 14001) i kao i zdravlju i bezbednosti na radu (ISO 18001).
Najbolji pokazatelj uspešnosti poslovanja i kvaliteta rada jeste i sertifikat bonitetne izvrsnosti koji poseduje svega 2% firmi u Srbiji.
Kvalitet rada, efikasnost i profesionalnost omugućuju nam da budemo među prvima u oblasti održavanja objekata različite namene.
Naše usluge podrazumevaju kompletnu brigu o velikim poslovnim i stambenim objektima,što obuhvata celokupno održavanje objekata,održavanje higijene, zelenih površina, liftova,održavanje elektro i mašinskih instalacija ,usluge pranja staklenih površina,fasada,dezinfekciju,usluge zimske službe ,kao i sve usluge po zahtevu klijenta.
Dugi niz godina sarađujemo sa mnogim renomiranim firmama u Srbiji, među kojima smo izgradili imidž pouzdanih, ekspeditivnih, korektnih poslovnih partnera.
NAŠA VIZIJA
Postati lider na tržištu facility management-a,obezbeđujući visok kvalitet usluga i kontinuirano zadovoljstvo klijenata!
MISIJA
Postavljanjem visokih standarda u poslovanju,naša misija je da širokim spektrom usluga koje nudimo,stalnim inovacijama kao i motivisanim kadrom,obezbedimo usluge vrhunskog kvaliteta,a to težimo da postignemo kroz:
-Povećanje zadovoljstva naših klijenata,neprestano osluškujući njihove potrebe
-Usavršavanje,obuka i motivacija stručnog kadra,jer samo zadovoljan kadar će maksimalno iskoristiti svoj potencijal
-Stalni razvoj i istraživanje novih poslovnih mogućnosti
-Konstantna optimizacija troškova kada su u pitanju procesi rada
PRIJATELJI SAJTA
Objave | Konkursi
Kvalifikacije
- Najmanje VI ili VII stepen stručne spreme
- Dobro poznavanje pravnog okvira u kom se uređuje zapošljavanje
- Radno iskustvo poželjno
- Poznavanje engleskog jezika
- Aktivan vozač
Profil kandidata
- Izražene sposobnosti za dobro verbalno i pismeno izražavanje
- Sposobnost dobre procene karaktera, taktičnost i samopouzdanje
- Vrhunske veštine komunikacije i razvijena savetodavna uloga
- Nepristrasnost i poštenje
Opis posla
- Sprovođenje procesa selekcije i regrutacije
- Raspisivanje konkursa za radno mesto
- Vođenje celokupne dokumentacije vezane za zaposlene
- Briga o merama i nivou zadovoljstva zaposlenih i identifikovanje oblasti koje zahtevaju poboljšanje
- Rad na razvoju tima, savetovanje menadžmenta o odlukama koje treba sprovesti
- Briga o međuljudskim odnosima zaposlenih
- Osmišljavanje i sprovođenje novih pravila i procedura za kvalitetniji rad i razvoj u kompanije
- Vođenje računa o poštovanju politike kompanije i propisa koji su doneti kao i to da oni budu u skladu sa trenutno važećim zakonom o radnom pravu
- Bavljenje disciplinskim procesima, donošenjem odluka i izricanjem poslovnih rešenja u domenu ljudskih resursa
Napomena: Radne biografije sa fotografijom poslati na : zeromaxhr@gmail.com
Prijavite se